Fundacja 'Koci Pazur' Strona Główna Fundacja 'Koci Pazur'
Fundacyjne forum kociarzy z Poznania

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Rośliny trujące i szkodliwe
Autor Wiadomość
Żaneta 

Wiek: 37
Dołączyła: 09 Paź 2007
Posty: 27
Skąd: Poznań
Wysłany: Pią 09 Lis, 2007 13:18   kociaki i kwiaty

Witajcie forumowicze :wink:
mam do was pytanko czy jest jakiś środek na spryskanie kwiatów aby moje kochane pociehy ich nie obgryzaly? slayszałam że takie są ale nie wiem ktory wybrać no i czy one nie szkodzą kotom? :?: kocham moje kociaki ale lubie tez mieć pare roślinek w domu.... co robic? (już i tak liczbe kwiatów ograniczyłam do minimum)

Pozdrawiam
Żaneta
 
 
Ania Z 

Wiek: 49
Dołączyła: 11 Kwi 2006
Posty: 4852
Skąd: Lwia Ziemia ;)
Wysłany: Pią 09 Lis, 2007 19:38   

hej :)
tak jak juz kiedyś mówiłam ;)
musisz sie pogodzić z "przyciętymi" roślinkami
wg. mnie nie ma takiego środka który odgoni "ogrodników" z wizją
możesz im tylko fundować kwiatki zdrowe dla kociastych ::
no i moze trawke posiej, tylko możesz miec sprzątanie :diabel2:
_________________
 
 
Ania Z 

Wiek: 49
Dołączyła: 11 Kwi 2006
Posty: 4852
Skąd: Lwia Ziemia ;)
Wysłany: Pią 09 Lis, 2007 19:39   

a i witam :) mój ulubiony domek adopcyjny :love:
_________________
 
 
pigula 

Wiek: 44
Dołączyła: 27 Paź 2007
Posty: 40
Skąd: Piaseczno/Warszawa
Wysłany: Sob 10 Lis, 2007 06:17   

A może zwróć uwagę na to, JAKIE rośliny wyjątkowo upodobało sobie twoje kociarstwo?
Najczęściej, są to takie z podłużnymi liśćmi (draceny, papirus itp.).
Podpatrz i może trzymaj w domciu, to co mniej interesujące z zielonych?
Choć, znam taką kocią parę (skądinąd przekochaną), która KAŻDĄ roślinę jest w stanie oskubać, zeżreć czy choć kilkakrotnie wykopać i kwiatów w domu u nich nie ma... Tacy "ogrodnicy"... :twisted:

Dobrze, że Florka (tfu, tfu) przynajmniej na razie nie wykazuje większego zainteresowania roślinami... Coś tam skubnęła, ale na zasadzie... przechodziłam i sprawdziłam, co wystaje z tej doniczki... :lol:
 
 
marinella 

Wiek: 38
Dołączyła: 01 Sty 1970
Posty: 11284
Skąd: Poznań
Wysłany: Sob 10 Lis, 2007 10:12   

u bas kwiatków brak w poznaniu
w londynie mam dwa w tym jedna juka obgryziony :patyk:
_________________
 
 
Katka 

Wiek: 33
Dołączyła: 08 Sie 2007
Posty: 2826
Skąd: Poznań/ Swarzędz
Wysłany: Sob 10 Lis, 2007 10:16   

No włąsnie dostałam dracene od kuzynki na nowe mieszkanko no a kwiatek jak sie okazało jest szkodliwy dla kociaków :neutral: zanim zdazyłam zareagować już troche go objadły niestety...na razie trzymam donice na szafce od butów tam nie mają miejsca żeby wskoczyc ;) no i potraktowałam liscie sokiem z cytryny moze to je odstarszy...szkoda mi prezentu..... :oops:
 
 
pantea 

Wiek: 91
Dołączyła: 30 Paź 2006
Posty: 5269
Skąd: Poznań - Rataje
Wysłany: Sob 10 Lis, 2007 11:11   

Ja na parapetówe dostałam 2 kwiatki. Oba od razu wyszły z ostanim gościem, czyli moim bratem. Były śliczne i może kiedys wrócą, jak zrobimy im wyysssoko pod sufitem pułeczkę.
Yoda uwielbia roslinki :)
_________________
Co obchodzi cię jak korzystam z szaleństwa – bez czy w pasach bezpieczeństwa...
 
 
drevni.kocur 
Drevni Kocur

Wiek: 38
Dołączyła: 11 Kwi 2006
Posty: 2827
Skąd: Poznań
Wysłany: Sob 10 Lis, 2007 16:03   

i co nie podziałał ten sok cytrynowy?
 
 
Katka 

Wiek: 33
Dołączyła: 08 Sie 2007
Posty: 2826
Skąd: Poznań/ Swarzędz
Wysłany: Sob 10 Lis, 2007 16:34   

na razie nie maja dostępu do kwatka ;) ale boje sie ryzykowac i postawić go w barzdiej dostępnym miejscu...czy kociakom coś grozi od takich liści??
 
 
Żaneta 

Wiek: 37
Dołączyła: 09 Paź 2007
Posty: 27
Skąd: Poznań
Wysłany: Sro 21 Lis, 2007 18:30   

witam serdecznie. przepraszam ale nie mialam internetu. mam katusy i storczyki ale kociaki sie nimi nie interesują. ostatnio dostalismy na nowe mieszkanko anturium no i jakby diabeł w nie wstapił. :twisted: masakra. nie mam wysokich mebli kociaki wszedzie dotrą... :roll: a szkoda mi prezenciku bo jest sliczny ale juz zmarnial. dracena juz dawno przestala istniec. :?

Ps. aniu dziekuje za mile slowa :) :kwiatek: :kwiatek:
 
 
Gość

Wysłany: Sro 21 Lis, 2007 19:55   

Moje drzewko szczęścia też pod obstrzalem. :evil:
Leila uwielbia z niego wykopywać ziemię
i bawić się liśćmi - pewnie dlatego, że są grube i może sobie wbijać w nie pazury
i podrzucać ile wlezie.
A to drzewo to symbol! Jeśli ono polegnie, to moje nadzieje na szczęście tyż! :cry:
Tlumaczę jej, że nie wolno i nawet wygląda jakby mnie sluchala
ale jak wracam do domu to na pólce pelno piachu a po podlodze walają się zmaltretowane liście...
Taka kocia wdzięczność :diabel:
 
 
Kri 
Hip-hop, nigdy bęc!!!

Dołączyła: 15 Paź 2007
Posty: 5648
Skąd: Poznań
Wysłany: Sro 21 Lis, 2007 19:57   

gość to ja :wink:
coś mnie wywalylo i nie zalogowalo
 
 
Katka 

Wiek: 33
Dołączyła: 08 Sie 2007
Posty: 2826
Skąd: Poznań/ Swarzędz
Wysłany: Sro 21 Lis, 2007 20:13   

no dracenka już też w opłąkanym stanie...sok z cytryny tylko zaczęcił Pipi chyba lubi kwaśne ;) ........
co do drzewka szczęscia to kocinka daje do zrozumienia, ze to nie tak hehe ;)
 
 
fuerstathos 
czyli Ania Fufu ;)

Wiek: 22
Dołączyła: 15 Cze 2006
Posty: 9824
Skąd: Poznań
Wysłany: Wto 08 Sty, 2008 22:58   

trujące rośliny http://www.vetopedia.pl/a...ce_rosliny.html
_________________
 
 
gosiak 

Wiek: 35
Dołączyła: 03 Maj 2006
Posty: 954
Skąd: z Poznania ;-)
  Wysłany: Wto 11 Maj, 2010 08:02   Roślinki pnące

Nie znam się kompletnie na ogrodnictwie, a potrzebuję coś pnącego się na balkon... wiem, co jest szkodliwe dla kotów i to jest większość znanych mi pnączy: dzikie wino, bluszcze, groszek pachnący... czy ktoś zna coś co się pnie i nie truje? Może winogrono (zwykłe), tylko nie wiem, czy ono się nadaje na balkon. Moje głupki, szczególnie Pola, ładują do buzi wszystko, co zielone, dlatego musi to być super bezpieczne :wink:
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
x
"Strona internetowa oraz forum Fundacji dla Zwierząt Koci Pazur" wykorzystuje pliki cookies.
Korzystając z niej wyrażasz zgodę na używanie plików cookies w celach statystycznych. [więcej informacji]