HEjka,
proszę osoby które mają doświadczenie w adopcjach kociaków o poradę. Maluchy po 4 miesiącach u mnie znalazły fajny dom, po tygodniu pojawił się problem, który cytuje poniżej - opis opiekunów. W SKRÓCIE: Po tygodniu adaptacji jedna lub obie koteczki zaczęły siusiać poza kuwetą (do kuwety także, ale powtarzają się epizody siusiania na pościel, buty, pranie).
Dodam, że w domu jest jeszcze dorosła kotka wychodząca (syczy na maluchy, ale one sobie z tego nic nie robią) I PIES ( z którego także już sobie niewiele robią kociaki). lUKRECJA ma już od jakiegoś czasu 2 dniowe rujki, ale siusianie zdarza się niezależnie od tych dni. NIewiadomo, który z kociaków to czyni, bo zdarza się to , kiedy nie ma świadków.
Czy coś poza feliwayem byście proponowali? U mnie NIGDY żaden z kociaków tymczasowych nie siusiał poza kuweta, więc nie mam doświadczenia z czego może to wynikać, zwłaszcza, że wydaje się, że po tygodniowej adaptacji kotki wcale nie są jakoś specjalnie zestresowane.
wielkie dzięki za porady
Witam,
zgodnie z obietnicą przesyłam zdjęcia Aniki i Lukrecji. Dużo, bo ciężko mi wybrać:)